În cazul care:

1. Mărfurile aduse înapoi sunt diferite de bunurile comandate, ar trebui să renunțe la acest produs, înainte de data plății.

2. În procesul de transfer al mărfurilor pentru detectarea defectelor externe (urme de lovituri, zgârieturi, chips-uri, fisuri și / sau așa mai departe.) Sau rupte de echipament comandat un produs, ar trebui să refuze bunurile înainte de plata.

In toate cazurile de mai sus, livrarea de servicii de plată nu este făcută.

Acest produs nu sa potrivit:

În cazul în care apare o defecțiune la mărfurile comandate pentru un motiv pentru care nu au legătură cu caracterul complet și aspectul, dacă ați adus exact produsul pe care a fost comandat, aspectul său se potrivește cu descrierea, ambalajul nu este rupt, etc, și anume, respingerea mărfurilor nu este vina vânzătorului, în acest caz, pentru a furniza servicii pentru livrarea de bunuri plătite de tarife vânzătorului.

Returnare

În cazul unor defecte de produse care utilizează, vă rugăm să contactați operatorii noștri de magazin. Am schimbat comanda pentru același produs sau altul sunteți interesat de un model din catalogul nostru, sau rambursa suma plătită. Operatorii vor explica procesul de schimb, și vom soluționa neînțelegerile cât mai curând posibil.

Întoarcerea și schimbul de mărfuri se efectuează în conformitate cu Legea nr. 105 din 13.03.2003 "privind protecția drepturilor consumatorilor". Nu trebuie returnate și schimbul de produse complexe punct de vedere tehnic, de casa pentru care perioada de garanție (mașini electrice și aparate, echipamente electronice, echipamente de calculator de uz casnic și de copiere, echipamente foto și video, telefoane (telefonie fixă ​​și mobilă) și echipamente de fax, instrumente muzicale electronice, de uz casnic Aparate de gaz și dispozitive) - Rezoluția 08.12.2003 Guvernului Nr.1465 din (anexa numărul 2).

În toate cazurile, returnarea comenzii nu se întoarce costul de transport maritim în cazul în care clientul a luat serviciul de livrare expres, deoarece acest lucru este costul pentru afaceri.

Pierderea garanției:

Garanția bunurilor pot fi pierdute în caz de încălcare a regulilor mărfurilor care intră în funcțiune:

  • verificarea dispozitivelor electronice în timpul iernii se efectuează 2 ore după returnare (in conditile in care sau pastrat in condtii corespunzatoare )
  • frigidere constatare verificare se efectuează în poziția de funcționare domeniu după 4 ore de la aducerea ei în stare verticală

Garanția bunurilor pot fi pierdute în caz de încălcare a regulilor de funcționare a mărfurilor:

  • deteriorări mecanice
  • produs de auto-deschidere
  • încălcarea altor reguli de funcționare este descris în manualul de instrucțiuni

Garanția se pierde în cazul în care prejudiciul electric sa produs ca urmare a căderii de tensiune, care nu corespund condițiilor de funcționare