Noi apreciem clienții noștri și sunt pregătiți cât mai repede posibil pentru a livra vă produsele comandate.

Livrarea în regiuni se realizează cu ajutorul partenerilor nostri sau prin e-mail. Riscul de pierdere sau deteriorare accidentală a bunurilor transferate cumpărătorului de la data primirii bunurilor.

Livrare

Livrarea comenzilor se efectuează pe întreg teritoriul Republicii Moldova (disponibil și în regiunile din stânga Nistrului din Moldova). Veți plăti costul bunurilor și livrarea comenzii.Dacă aveți bunuri în stoc, livrarea la Chișinău se va desfășura în ziua comenzii sau a doua zi, altfel vei fi informat cu privire la posibila calendarul de primire a mărfurilor la depozit.Cererile sunt acceptate în week-end (a doua jumătate a anului sâmbătă și duminică) vor fi procesate în dimineața zilei de luni.

Timpul livrarii in Chisinau:

  • Comenzile, inregistrate pina la  12:00 aceiasi zi , pot fi livrate in acesi zi .
  • ​Comenzile, inregistrate dupa  12:00 aceiasi zi , pot fi livrate ina doua jumate a urmatoarei zile;

Pretul livrarii in Chisinau:

  • livrare gratis in termen de 24 ore daca comanda nu depaseste 300 lei; 
  • livrare contra cost comenzilor cu gabarit mic (cu valorea mai mica de 300 lei) - 20 lei.
  • expres livrare a comezilor cu gabarit mic si mijlociu in timp de 3 ore -de la 150lei
  • expres livrare comenzilor cu gabarit mare in timp de 3 ore de la -150-200lei  

Costurile de transport maritim în următoarele suburbiile Chișinăului (20 km.):

  • livrare expres în decurs de 4 ore - 180 lei.
  • timp de 24 ore - 60 și 100 lei;

Livrarea comenzilor pentru Republica:

  • timp de 5 zile:

             a) bunuri mici HVD - 100 lei
             b) produs de dimensiuni medii - 150 lei
             c) elementele de mare-bilet - 200 lei
             d) elemente deosebit de mari - 300 lei

Livrare expres în termen de 48 de ore - 4 lei / km.

Livrarea unora dintre bunurile pot avea o valoare diferită, în funcție de mărimea și greutatea ta, complexitatea de livrare, produs specificitate. Costul final de livrare specifica la operator.

Echipamente de mari dimensiuni este livrat la ușa cumpărătorului.Serviciul nostru de livrare va depune toate eforturile necesare pentru a se conforma cu termenii de livrare convenite cu clientul atunci când face o achiziție în magazinul nostru online. Cu toate acestea, întârzierea în livrare este posibilă din cauza unor circumstanțe neprevăzute care au loc nu din vina Vânzător.În absența Cumpărătorului în timp util, iar în cazul adresei de livrare specificat incorect sau returnarea de bunuri de bună calitate, cumpărătorul plătește furnizorului o penalitate în mărime de:

a) bunuri mici HVD - 100 lei
b) produs de dimensiuni medii - 150 lei
c) elementele de mare-bilet - 200 lei
d) elemente deosebit de mari - 300 lei

Net de ansamblu

Dimensiuni (dimensiuni și greutate)

Tipul de marfă

Până la 25 kg și până la 90x2000 mm

mici HVD

De la 25 până la 40 kg și de la 140x2000 la 90x2000 mm

De dimensiuni medii

De la 40 la 60 kg, iar la 140x2000 la 1000x2000 mm

Supradimensionat

Peste 60 kg și mai mult 1000x2000 mm

Deosebit de mare

Ridicarea de mărfuri

dimensiuni

Până la 3 etaje, cu lift

Până la 3 etaje, fără lift

După 3 etaje, fără lift

mici HVD

gratuit

gratuit

gratuit

de dimensiuni medii

50 lei

100 lei

P + 15 lei

supradimensionat

100 lei

150 lei

podea + 30 lei

În absența unui ascensor sau când este imposibil de a ridica elemente de mare-bilet mediu și în liftul din al patrulea costul de ridicare podea ar fi de 15 si 30 de lei pe podea.

Valorile din tabel sunt pe unitate;
Creșterea de-a doua unitate de ordinul a 50% din valoarea sa specificată în tabel;
● Creșterea de-a treia unitate de ordine și toate contabile ulterioare pentru 30% din valoarea sa specificată în tabel;
● În cazul în care comanda este făcută din 2 poziție liberă ridicată, greutatea totală care depășește pragul de 15 kg, creșterea prețului este preluat din următoarele categorii;
● purtător de ajutor este întotdeauna egală cu 50% din grila pregătită ca valoare de ridicare.

Livrarea garatuita nu se raspindeste la marfa cu reduceri sau care participa in loterie.
Atenție! Este responsabilitatea serviciului de transport maritim nu include circulația mărfurilor comandate, instalarea și demonstrarea produsului și a proprietăților sale, formarea de client.

Timpul de livrare

Bunurile dumneavoastra pot fi livrate în orice moment convenabil pentru tine. Serviciul de curierat în magazinul nostru lucreaza pentru tine în timpul săptămânii: de la 10:00 la 18:00 și sâmbătă de la 10-00 la 14-00, cu excepția week-end și de sărbătorile legale.
Se specifică data și ora aveți un manager care te va contacta pentru a confirma comanda.

Primirea de bunuri și de apariție

Obține mărfurile pot fi persoana care a facut comanda, sau orice altă persoană care are reședința la adresa specificată în ordine, gata să plătească pentru și să ia bunurile.
La primirea mărfurilor către cumpărător (în prezența lucrătorilor de servicii de transport maritim), trebuie să vă asigurați că ambalajul nu este deteriorat. În cazul în care ambalajul este rupt, se întocmește, o încălcare a procedurilor de ambalare.

În cazul în care ambalajul nu este rupt, apoi deschideți-l examineze cu atenție aspectul și caracterul complet al mărfurilor (echipament, de regulă, este indicată în manualul de instrucțiuni, aceste informații pot fi găsite pe site-ul oficial al producătorului de mărfuri).
La primirea elementului de comandă trebuie să fie verificate complet și semne de deteriorare de către cumpărător. Pune semnătura pe formularul de comandă, confirmați că nu aveți nici o cerere de la magazinul online.
Conectarea și testarea echipamentului se face în funcție de dorința dumneavoastră propriu, în cazul în care aceasta nu contravine instrucțiunilor de utilizare și nu necesită suplimentare de pre-punere în funcțiune. citiți cu atenție instrucțiunile înainte de conectare și instrucțiuni de utilizare!

Plata bunurilor: 

În cazul în care elementul nu a fost plătită anterior prin alte mijloace, și nu pretinde la primirea de bunuri pe care le plătiți pentru costul angajat al furnizării de servicii a comenzii și a primi documentele însoțitoare: 

- Numerar și primirea;
- Manual de utilizare;
- Card de garanție cu mărcile solicitate.

Garantie si ce de facut in cazul cind marfa nu corespunde cerintelor dumneavsotra